RENUNGAN BUAT HAMBA ALLAH

"Jadikanlah sabar dan solat sebagai penolongmu. Sesungguhnya yang demikian itu adalah berat, kecuali bagi orang yang khusyuk." (Al-Baqarah, 2:45) "Hai orang2 yang beriman, jadikanlah sabar & solat sebagai penolongmu, sesungguhnya Allah berserta orang2 yang bersabar." (Al-Baqarah, 2:153) "Keselamatan ke atas kamu berkat kesabaranmu. Maka Alangkah baiknya tempat kesudahan itu. (Ar-Ra'du, 13:24)

18 Januari 2010

Kesemua Mayat Mangsa Perahu Naga Terbalik Ditemui

Ratapan ibu dan beberapa anggota keluarga mangsa ketika mengecam mayat Goh Yi Zhang, 17, yang ditemui pagi tadi di sini hari ini. Goh Yi Zhang adalah mayat ketiga ditemui dalam kejadian perahu naga yang dinaiki oleh sekumpulan pelajar terbalik akibat dipukul ombak di kawasan perairan kira-kira 500 meter dari Pengkalan Weld di sini, hari Ahad. Semalam, pasukan mencari dan menyelamat menemui dua mayat mangsa iaitu guru mereka Chin Ai fai, 20-an dan pelajar Jason Ch'ng, 17. - fotoBERNAMA


PULAU PINANG:Kesemua enam mangsa tragedi bot karam di Pulau Pinang yang dilaporkan hilang semalam disahkan mati lemas dengan penemuan mayat dua lagi murid Sekolah Tinggi Chung Ling, Cheah Zi Jun, 17, dan Yong Xiang, 16, berhampiran Pangkalan Marina pukul 4.15 petang ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LOTERI UMNO

LOTERI UMNO
NAK TAU UMNO GUNA DUIT LOTERI UNTUK GERAKKERJA DEPA SILA KLIK GAMBAR ATAU LAWATI http://www.al-bakistani.blogspot.com