RENUNGAN BUAT HAMBA ALLAH

"Jadikanlah sabar dan solat sebagai penolongmu. Sesungguhnya yang demikian itu adalah berat, kecuali bagi orang yang khusyuk." (Al-Baqarah, 2:45) "Hai orang2 yang beriman, jadikanlah sabar & solat sebagai penolongmu, sesungguhnya Allah berserta orang2 yang bersabar." (Al-Baqarah, 2:153) "Keselamatan ke atas kamu berkat kesabaranmu. Maka Alangkah baiknya tempat kesudahan itu. (Ar-Ra'du, 13:24)

07 Mac 2010

Nah... ambik ngko!!


Nah..... Ambik ko!!

Akhirnya, si Zul Kulim kena tendang keluar jugak. Dengan itu, maka duri yang selama ini menyakitkan dalam PKR telah keluar juga. Fuuuhhh..... lega rasanya.

Tak payah lagi nak peningkan kepala melayan kerenah dan songeh tak semiak si malaun ni. Dan... apabila dah kena tendang tu, apa tunggu lagi, kosongkan ler kerusi MP tu. Rakyat beri kerusi tu untuk PKR. Hang pun tau, yang hang tak popular dekat sana, sebab... hang sendiri akui yang hang calon payung terjun. Itu bukti yang orang bukan undi hang tetapi undi parti PKR/Pakatan Rakyat.

So... kalau hang ada kemaluan dan maruah, KOSONGKAN KERUSI P18 KULIM BANDAR BARU. Biar rakyat tentukan semula siapa depa mau. Pastinya..... depa tentu bersyukur hang dah belah.

Sekarang, setelah dia bebas daripada PKR, kita tengok pulak gelagat si Zul malaun ni. Biar rakyat yang judge tindak tanduk dia dan tahu siapa Zulkifli Noordin yang sebenarnya??

Adios Zul.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LOTERI UMNO

LOTERI UMNO
NAK TAU UMNO GUNA DUIT LOTERI UNTUK GERAKKERJA DEPA SILA KLIK GAMBAR ATAU LAWATI http://www.al-bakistani.blogspot.com